مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 10:402023-09-21سياسي

نشست هم اندیشی  همایش بین المللی علمی پژوهشی حکمرانی رضوی در ایلام برگزار شد


 مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) گفت: در 20 سال گذشته 40 عنوان همایش توسط این بنیاد در کشور برگزار شده است.

- با حضور مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) نشست هم اندیشی  همایش بین المللی علمی پژوهشی حکمرانی رضوی در ایلام برگزار شد ایسنا/ایلام  مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) گفت: در 20 سال گذشته 40 عنوان همایش توسط این بنیاد در کشور برگزار شده است.

مرتضی سعیدی زاده شامگاه چهارشنبه در نشست هم اندیشی همایش بین المللی علمی پژوهشی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی در ایلام، اظهار کرد: آنچه که ما در بنیاد بین المللی امام رضا (ع) به دنبال آن هستیم، یک تبیین جدیدتر در عرصه فرهنگی و هنری است وبنیاد بین المللی امام رضا(ع) زیر مجموعه وزارت ارشاد است، در زیست بوم فرهنگ و هنر فعالیت می کند و سعی داریم به کارهای عمیق در حوزه علمی به عنوان پشتوانه های جشنواره ها نیز ورود کنیم.

مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) تصریح کرد: در 20 سال گذشته 40 عنوان همایش توسط این بنیاد در کشور برگزار شده که سعی داریم در آینده ای نزدیک اثر بخشی این جشنواره ها و همایش ها افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هم اندیشی  همایش بین المللی علمی پژوهشی حکمرانی رضوی در ایلام برگزار شد

نشست هم اندیشی  همایش بین المللی علمی پژوهشی حکمرانی رضوی در ایلام برگزار شد